Klachtenprocedure Schoonheidssalon Power & Beauty:
Bij schoonheidssalon Power & Beauty staan kwaliteit, veiligheid en professionaliteit centraal.
Wij doen er alles aan om u met zorg en aandacht te behandelen.
Toch kan het voorkomen dat u niet volledig tevreden bent.
In dat geval horen wij dat graag, zodat wij samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.
Interne klachtenafhandeling:
Wij verzoeken u uw klacht schriftelijk of per e-mail aan ons door te geven.
Na ontvangst sturen wij u binnen 5 werkdagen een bevestiging.
Uw klacht wordt zorgvuldig onderzocht en u ontvangt binnen 4 weken een inhoudelijke reactie.
Indien er meer tijd nodig is om uw klacht te beoordelen informeren wij u hierover tijdig.
ANBOS aangesloten salon:
Schoonheidssalon Power & Beauty is aangesloten bij de ANBOS, de branche-organisatie voor schoonheidsspecialisten.
Hierdoor werken wij volgens vastgestelde kwaliteitsnormen en beroepsrichtlijnen.
Dit biedt u als client extra zekerheid dat uw klacht zorgvuldig en professioneel wordt behandeld.
​
De geschillencommissie:
Indien uw klacht na onze interne procedure niet naar tevredenheid is opgelost, kunt u zich wenden tot de geschillencommissie van de ANBOS.
Deze onafhankelijke commissie onderzoekt en beoordeelt klachten op een objectieve en eerlijke manier.
U kunt een geschil indienen wanneer:
- U uw klacht bij ons heeft gemeld en wij er samen niet in slagen een passende oplossing te vinden.
- De uitslag van de geschillencommissie is bindend voor beide partijen, zodat u verzekerd bent van een transparante en betrouwbare afhandeling.
​
Meer informatie over de ANBOS klachtenregeling vind u hier.
Uw tevredenheid staat voorop:
Met onze ANBOS-aansluiting en de mogelijkheid tot geschillenbemiddeling via de geschillencommissie waarborgen wij dat u bij Schoonheidssalon Power & Beauty kunt rekenen op professionaliteit, kwaliteit en duidelijkheid.
