top of page

Klachtenprocedure Schoonheidssalon Power & Beauty:

Bij schoonheidssalon Power & Beauty staan kwaliteit, veiligheid en professionaliteit centraal.

Wij doen er alles aan om u met zorg en aandacht te behandelen.

Toch kan het voorkomen dat u niet volledig tevreden bent.

In dat geval horen wij dat graag, zodat wij samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.


 

Interne klachtenafhandeling:

Wij verzoeken u uw klacht schriftelijk of per e-mail aan ons door te geven.

Na ontvangst sturen wij u binnen 5 werkdagen een bevestiging.

Uw klacht wordt zorgvuldig onderzocht en u ontvangt binnen 4 weken een inhoudelijke reactie.

Indien er meer tijd nodig is om uw klacht te beoordelen informeren wij u hierover tijdig.


 

ANBOS aangesloten salon:

Schoonheidssalon Power & Beauty is aangesloten bij de ANBOS, de branche-organisatie voor schoonheidsspecialisten.

Hierdoor werken wij volgens vastgestelde kwaliteitsnormen en beroepsrichtlijnen.

Dit biedt u als client extra zekerheid dat uw klacht zorgvuldig en professioneel wordt behandeld.

​
 

De geschillencommissie:

Indien uw klacht na onze interne procedure niet naar tevredenheid is opgelost, kunt u zich wenden tot de geschillencommissie van de ANBOS.

Deze onafhankelijke commissie onderzoekt en beoordeelt klachten op een objectieve en eerlijke manier.

U kunt een geschil indienen wanneer:

- U uw klacht bij ons heeft gemeld en wij er samen niet in slagen een passende oplossing te vinden.

- De uitslag van de geschillencommissie is bindend voor beide partijen, zodat u verzekerd bent van een transparante en betrouwbare afhandeling.

​

Meer informatie over de ANBOS klachtenregeling vind u hier.


 

Uw tevredenheid staat voorop:

Met onze ANBOS-aansluiting en de mogelijkheid tot geschillenbemiddeling via de geschillencommissie waarborgen wij dat u bij Schoonheidssalon Power & Beauty kunt rekenen op professionaliteit, kwaliteit en duidelijkheid.

bottom of page